Produktbild
Burmann, ChristophRiley, Nicola-MariaHalaszovich, TiloIdentity-Based Brand Management, m. 1 Buch, m. 1 E-BookFundamentals-Strategy-Implementation-Controlling
Bundle, 2. Aufl., Springer, Berlin (2023)
40,02 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkostenversandkostenfrei ab 20 €
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
mehr
Lieferbar in 15-25 Werktagen
Zur aktuellen Ausgabe


This textbook provides a comprehensive overview of identity-based brand management based on current research. The authors focus on the design of the brand identity, which covers the internal perspective of brand management, and the resulting external brand image perceived by consumers and other audiences. The book covers topics such as brand positioning, the design of the brand architecture and brand elements, the management of brand touchpoints and the customer journey, as well as multi-se ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

Identity-Based Brand Management, m. 1 Buch, m. 1 E-Book

Fundamentals-Strategy-Implementation-Controlling

Burmann, Christoph, Riley, Nicola-Maria, Halaszovich, Tilo

Bundle, xi, 314 S.

XI, 314 p. 119 illus., 111 illus. in color. Textbook for German language market.

Sprache: Englisch

240 mm

ISBN-13: 978-3-658-40188-7

Titelnr.: 96196617

Gewicht: 683 g

Springer, Berlin (2023)

Herstelleradresse

Springer Heidelberg

Tiergartenstr. 17

69121 - DE Heidelberg

E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Mehr von Christoph Burmann, Nicola-Maria Riley und Tilo Halaszovich
Gesamtsumme

inkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.